Co to jest Home Banking ?

Home Banking to nowoczesny i bezpieczny system bankowości elektronicznej, który za pomocą linii telefonicznej i komputera z modemem umożliwia klientom komunikowanie się z bankiem i zarządzanie swoimi finansami bezpośrednio z biura lub domu, bez konieczności składania wizyt w banku.

Jakie korzyści daje usługa?

System Home Banking posiada wiele zalet, przede wszystkim oszczędność czasu
wynikającą z:

  • braku konieczności pokonywania drogi do banku
  • wyeliminowania ewentualnej możliwości oczekiwania w kolejce.

W systemie Home Banking skorzystać można z opcji podpisania wielu przelewów jednym elektronicznym podpisem.

Klient zyskuje także efektywniejsze zarządzanie finansami dzięki:

  • bieżącemu dostępowi do aktualnej informacji o stanie rachunku,
  • możliwości szybszego reagowania na zmiany stanu rachunku,

Czy system jest bezpieczny?

Transmitowane dane są zaszyfrowane. Parametry szyfrujące są zmieniane przy każdorazowym nawiązaniu sesji. Dane poufne są szyfrowane i podpisywane kluczem. Jeśli chodzi o dostęp do aplikacji klienckiej pełne bezpieczeństwo uzyskiwane jest. dzięki zabezpieczeniu dostępu do systemu hasłami.

Jakie wymagania trzeba spełnić?

Do korzystania z systemu wymagany jest komputer PC z zainstalowany systemem operacyjnym Windows 95/98/2000/XP oraz portem COM (RS232), modem analogowy oraz dostęp do linii telefonicznej.

Jakie koszty wiążą się z uruchomieniem systemu u klienta?

Koszt uruchomienia usługi wynosi 250 zł. Uruchomienie usługi obejmuje zainstalowanie systemu wraz z odpowiednim modemem u klienta, oraz przeprowadzenie przez pracownika Banku krótkiego szkolenia.

Dokonywanie zleceń płatniczych poprzez system wiąże się z wyborem odpowiedniego pakietu cenowego przez klienta:

  • Pakiet I – stałą opłata miesięczna za dokonywanie zleceń płatniczych -120zł.
  • Pakiet II – opłata za każdy przelew realizowany przez system – 1,50zł.

icon Home Banking dla klientów (1.73 MB)


Pobierz potrzebne dokumenty