Karty debetowe dostępne są dla klientów indywidualnych, którzy są właścicielami lub współwłaścicielami rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN.
Karta debetowa to narzędzie niezbędne co dzień, które oprócz standardowych funkcji realizacji transakcji bezgotówkowych i wypłaty gotówki umożliwia Ci dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
Jak to działa?
- złóż wniosek o kartę w placówce Banku
- kartę otrzymujesz na adres korespondencyjny, który wskazujesz na wniosku o wydanie karty – listem zwykłym na terenie RP. Możesz też odebrać kartę w oddziale
- otrzymany plastik karty jest nieaktywny
- kartę możesz aktywować:
- w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej
- pod bezpłatnym numerem Infolinii SGB: 800 888 888
- w placówce Banku
- PIN do karty otrzymujesz zgodnie z dyspozycją wskazaną przy składaniu wniosku o kartę:
- odrębną przesyłką pocztową na wskazany adres korespondencyjny
- SMS-em po dokonaniu aktywacji karty
- karta jest ważna przez 4 lata
- karta wznawiana jest automatycznie
Korzyści:
- płatności zbliżeniowe do 100 zł bez podawania PIN*
- płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
- wypłata gotówki z bankomatów w kraju i za granicą
- kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej
- gwarancja bezpieczeństwa transakcji dokonywanych w Internecie dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure
*Przy niektórych płatnościach zbliżeniowych poniżej 100 złotych PIN również może być wymagany.