Karty online w aplikacji Nasz Bank – Mastercard Mobile/Visa Mobile

Baner Visa Mobile i Mastercard Mobile

Karty online dostępne są dla klientów indywidualnych, którzy są właścicielami lub współwłaścicielami rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN oraz używają aplikacji Nasz Bank.

Kartę można zamówić w dowolnym miejscu i czasie.

Jak to działa?

  • kartę możesz zamówić jedynie poprzez aplikację mobilną Nasz Bank
  • do jednego konta możesz zamówić obie karty (jedną Visa Mobile, jedną Mastercard Mobile), nawet jeśli jesteś  już w posiadaniu innego typu karty Visa lub Mastercard dla osób fizycznych
  • otrzymujesz kartę płatniczą w formie plastiku, która zostanie przesłana na adres, wskazany podczas zamawiania karty. Karta wysyłana jest listem zwykłym na terenie RP
  • otrzymany plastik karty jest nieaktywny – aktywacji karty należy dokonać w aplikacji Nasz Bank lub przez infolinię 800 888 888
  • w aplikacji Nasz Bank samodzielnie nadajesz PIN do karty
  • kartę otrzymuje się na 4 lata z możliwością wznowienia na kolejny okres

Korzyści:

  • płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • możliwość dodania karty do portfeli cyfrowych i płacenia mobilnie telefonem, zegarkiem i/lub opaską
  • płatności zbliżeniowe do kwoty 100 zł bez potwierdzenia numerem PIN*
  • kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej
  • gwarancja bezpieczeństwa transakcji dokonywanych w Internecie dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure

*Przy niektórych płatnościach zbliżeniowych poniżej 100 złotych PIN również może być wymagany. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Masz pytanie? Wypełnij formularz kontaktowy – odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.