Z usługą BLIK wygodnie i bez prowizji wypłacisz gotówkę z każdego bankomatu czy zapłacisz za zakupy za pomocą specjalnie wygenerowanego kodu.
Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko, bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji masz możliwość ponownej weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
Gdzie znaleźć BLIKA?
Z BLIKA możesz korzystać w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest ona dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
Aby aktywować usługę BLIK:
- zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
- kliknij w ustawienia BLIK
- zmień tryb na „Aktywny”, zaakceptuj regulamin i zapisz
- zatwierdź PIN-em do aplikacji
Jak korzystać z BLIKA?
Jak płacić BLIKIEM w internecie?
- wybierz „Płatność BLIK”
- wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej
- wpisz kod na stronie internetowej
- potwierdź płatność w swoim smartfonie
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
- poinformuj sprzedawcę, że płacisz BLIKIEM
- wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
- wpisz kod na terminalu
- potwierdź płatność w swoim smartfonie
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
- sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK
- wybierz opcję wypłaty BLIK
- wybierz kwotę wypłaty
- wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie
- potwierdź płatność w swoim smartfonie
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?
Jeśli chcesz odbierać i wykonywać przelewy na telefon BLIK, aktywuj usługę Przelew na telefon BLIK w aplikacji Nasz Bank
Jeśli chcesz wykonać przelew:
- wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”
- wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie
- wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”
- potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji
Korzyści:
- przelew możesz zrobić o każdej porze
- 0 zł za wykonanie przelewu
- do 500 zł jednorazowo