Strona główna » Pytania i odpowiedzi
Dostęp do bankowości internetowej możesz uzyskać w dowolnej placówce Banku. Otrzymasz identyfikator oraz hasło startowe, które należy zmienić podczas pierwszego logowania.
Identyfikator do logowania podany jest we wniosku o uruchomienie elektronicznych kanałów dostępu. Identyfikator możesz uzyskać również w każdej placówce naszego Banku.
Hasło powinno być utworzone wg reguły i musi zawierać:
Znaki niedozwolone to: ~ ` { } < > | ; ’ ’ ? < >
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej lub zablokowałeś sobie do niej dostęp, wpisując trzykrotnie błędne hasło, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem tel. +48 63 277 26 45. Po weryfikacji Twojej tożsamości pracownik odblokuje stare lub nada Ci nowe hasło.
Aktywacji karty możesz dokonać:
Jeżeli aktywowałeś już kartę – możesz pobrać PIN lub, w przypadku kart mobilnych, nadać go samodzielnie w aplikacji mobilnej Nasz Bank lub w bankowości internetowej.
Aby uzyskać PIN wystarczy, że wyślesz na numer +48 664 079 131 SMS o treści: PIN CardID, gdzie CardID to numer wskazany w instrukcji dostarczonej wraz z kartą. W odpowiedzi otrzymasz prośbę o podanie hasła, które znajduje się we wniosku o kartę. Wyślij SMS zwrotny z hasłem. Jeżeli wszystkie dane zostały wprowadzone prawidłowo, w odpowiedzi otrzymasz swój PIN do karty.
Zastrzeżenia karty możesz dokonać poprzez aplikację mobilną Nasz Bank lub bankowość internetową oraz dzwoniąc na numer telefonu 800 888 888 czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby:
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Jest to kod, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu.
Nie, wystarczy ta, którą masz. W łatwy sposób (w oddziale banku lub w aplikacji Nasz Bank) podłączysz kartę do swoich kont walutowych w EUR, USD i GBP.
Z wielowalutowości może skorzystać klient, który:
Nic – włączenie wielowalutowości jest bezpłatne.
Wystarczy, że przyjdziesz osobiście do oddziału banku lub zalogujesz się do aplikacji Nasz Bank lub do swojej bankowości internetowej.
W bankowości internetowej, w sekcji „Karty” wybierz swoją kartę, a potem przy interesującym Cię rachunku walutowym – kliknij odpowiednio – „Podepnij” lub „Odepnij” przy wybranym rachunku.
W aplikacji mobilnej Nasz Bank, w sekcji „Finanse” wybierz zakładkę „Karty”, wybierz kartę, wybierz przycisk „Rachunki dodatkowe” oraz wybierz rachunek walutowy, który chcesz podpiąć lub odpiąć od karty.
Do jednej karty w PLN możesz podłączyć maksymalnie trzy konta walutowe – po jednym w każdej
z walut, czyli: EUR, USD, GBP.
Jeśli nie masz dość pieniędzy na koncie w EUR, system rozliczy płatność na koncie w PLN zgodnie z dotychczasowymi zasadami przewalutowania opisanymi w „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych” oraz „Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”. Jeśli tam również nie będzie potrzebnej sumy na zakupy, Twoja płatność zostanie odrzucona.
Jeśli chcesz, żeby transakcja zaksięgowała się na Twoim koncie w EUR, USD, czy GBP, nie korzystaj
z tej usługi.
W przypadku małoletniego posiadacza karty obowiązują następujące zasady:
W placówce banku:
Możesz skorzystać z następujących opcji:
WYPŁATA BLIK:
Potrzebujesz smartfona z aplikacją mobilną Nasz Bank i kodu BLIK:
WYPŁATA smartKARTA:
Potrzebujesz smartfona z aplikacją mobilną Nasz Bank i opcji SmartKARTA:
Pamiętaj, że nie każdy bankomat ma funkcje wpłat!
Nasze urządzenia przyjmują do 300 sztuk banknotów w jednej transakcji.
Wpłacane środki są od razu dostępne na Twoim koncie.