Wpłatomat

Bank Spółdzielczy w Słupcy zachęca klientów, aby korzystali z wpłatomatu, który daje możliwość dokonywania wpłat dużych kwot (automatyczna wrzutnia) bezpośrednio na rachunki bankowe. Urządzenie oprócz standardowych usług umożliwia wpłacanie gotówki na swoje konto osobiste, firmowe. Księgowanie jest natychmiastowe a to oznacza, że środki od razu będą dostępne na rachunku, bez czekania.

Wpłatomat znajduje się w placówce banku w Słupcy na ulicy Mickiewicza 2.

Przykładowe usługi:

  • tradycyjne wypłaty z rachunku,
  • wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku, lub w bankowości elektronicznej),
  • funkcja wrzutni nocnej np. wpłaty utargów sklepu (do 300 banknotów w jednej transakcji),
  • operacje księgowane on-line 24/h.


Korzyści dla klienta:

  • szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w oddziałach banku),
  • błyskawiczne księgowanie środków na rachunku,
  • natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej, lub innych bankomatach banku,
  • możliwość wpłaty małych i dużych kwot na rachunek (np. oszczędności lub utargów sklepu),
  • wpłata o każdej porze dnia i nocy, w dni wolne od pracy i święta,
  • dodatkowe usługi.

Aby korzystać z nowych funkcjonalności, należy aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo.


Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?

  1. Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN
  2. Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
3. Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję POTWIERDZENIE – EKRAN
4. Wybieramy opcję AKTYWUJ MÓJ RACHUNEK
5. System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (4 cyfry). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz
6. Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 cyfrowego hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego Banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są wszystkie usługi Banku w bankomacie