Informacja dla klientów BS Oddział w Zagórowie - komunikat łączeniowy

Szanowni Państwo,


Uprzejmie informujemy, że w dniach 18-19 luty 2023r. nastąpi informatyczna integracja systemów Banku Spółdzielczego w Słupcy  i Banku Spółdzielczego w Zagórowie, które już od 02 stycznia br. funkcjonują pod marką Bank Spółdzielczy w Słupcy. Jest to ostatni etap procesu łączenia obu Banków. 


W związku z planowaną integracją informatyczną, w weekend 18-19 luty 2023r. usługi BS  w Słupcy oraz BS w Zagórowie, w tym bankowość elektroniczna, będą niedostępne. W trakcie łączenia systemów karty płatnicze Klientów będą działać na podstawie sald z 17 lutego 2023r. z godziny 17:30.  BLIK nie będzie dostępny. W tym czasie nie będą funkcjonować bankomaty Banku Spółdzielczego w Słupcy i Banku Spółdzielczego  w Zagórowie . 

Dołożymy wszelkich starań, aby działania konsolidacyjne postępowały systematycznie i bez zakłóceń. Jednocześnie uprzejmie prosimy o zaplanowanie i realizację ważnych operacji online w tym terminie z odpowiednim wyprzedzeniem. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

1.Rachunek bieżący – ten sam numer konta  

Z dniem 20 lutego 2023r. z rachunków bankowych będzie można korzystać tak samo, jak wcześniej. Nie zmieni się jego numer. 

  1. Karta płatnicza – zachowuje ważność i działa bez zmian
    Jeżeli posiadają Państwo kartę debetową wydaną do konta założonego w dawnym BS   w Zagórowie – po integracji informatycznej nadal zachowuje ona swoją ważność   i funkcjonalność.  

W dniach 18-19 lutego karty płatnicze będą działać na podstawie sald z 17 lutego 2023r. z godziny 17:30.  W tym czasie nie będą dostępne bankomaty Banku Spółdzielczego w Słupcy. 

  1. Oszczędzanie – kontynuacja 

Po integracji systemowej kontynuowane będą warunki prowadzenia terminowych lokat oszczędnościowych założonych w dawnym BS w Zagórowie. Nie zmieni się dotychczasowe oprocentowanie oraz okres lokowania oszczędności. 

  1. Kredyty – ten sam numer konta do spłaty, warunki bez zmian
    Proces integracji informatycznej pozostanie bez wpływu na aktualne warunki kredytu oraz na numer konta, na które przekazują Państwo comiesięczne raty. Umowa kredytowa, jaką Państwo posiadają, jest nadal wiążąca, a wszelkie terminy z niej wynikające nie ulegają zmianie.                                                                                                              
  2. Zmiana serwisu bankowości internetowej na bs24slupca.pl
    Z dniem 20 lutego 2023r. nie będzie można korzystać już z serwisu konto.bszagorow.pl  W weekend 18-19 luty 2023r. usługi bankowości elektronicznej będą niedostępne. Rekomendujemy wcześniejsze zlecenie ważnych przelewów online.
    W dniu 20 lutego 2023r. umożliwimy Państwu logowanie w systemie bankowości internetowej https://bs24slupca.pl – wraz z dotychczasową historią Państwa rachunku. Do bankowości będzie można logować się dotychczasowym hasłem  i identyfikatorem – NIE PODAWAJ GO NIKOMU!
  3. Korzystanie z Profilu Zaufanego –koniecznie należy zmienić dostawcę tożsamości  w ustawieniach PZ 

Jeśli korzystacie Państwo aktualnie z usług Profilu Zaufanego, uwierzytelniając się poprzez bankowość internetową konto.bszagorow.pl, to w terminie do 31 marca 2023r. należy koniecznie zmienić dostawcę tożsamości w swoim Profilu Zaufanym na stronie pz.gov.pl – zgodnie z załączoną instrukcją.

Instrukcja – pobierz

  1. Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank – należy pobrać nową aplikację  Banku o tej samej nazwie

Po integracji informatycznej – tj. od 20 lutego 2023 r., dla Klientów Oddziału w Zagórowie będzie nadal dostępna  aplikacja mobilna Nasz Bank. Integracja informatyczna spowoduje jednak konieczność odinstalowania dotychczasowej aplikacji mobilnej i zainstalowanie jej jeszcze raz. Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Pay (dla Androida) lub App Store (dla systemu iOS). Klienci Banku Spółdzielczego w Słupcy nie mają potrzeby dokonywać jakiejkolwiek zmiany w tym zakresie. 

  1. Zmiana nr telefonu wykorzystywanego do komunikacji sms 

Od 20 lutego klienci BS Zagórów komunikaty sms będą otrzymywać z numerów: BSwSlupcy, +48508290695, +48601258122

Za ewentualne niedogodności, które mogą pojawić się w tych dniach przepraszamy i liczymy na Państwa wyrozumiałość.

 Pozdrawiamy

 Zarząd Banku Spółdzielczego w Słupcy